Werk jij het liefst in een commerciële organisatie? Krijg je energie van het inbrengen van nieuwe ideeën? En word je gelukkig van een zelfstandige rol? Solliciteer dan snel op de functie online marketeer.
Heb je nog geen werkervaring? Geen probleem? Zolang je de wil hebt om te leren, leiden zij je graag op.
Dit worden je werkzaamheden
In je rol zorg je voor de ontwikkeling, implementatie en uitvoer van een resultaatgerichte online marketingstrategie. Je adviseert over online branding en mogelijkheden die leiden tot meer conversies, voert deze uit en optimaliseert op basis van data. Dit doe je in nauwe samenwerking met de marketing manager en andere marketingcollega’s.
Zo ben je onder andere bezig met:
- SEA-campagnes: SA360, Google Ads & Bing;
- SEO-projecten: content, linkbuilding & techniek;
- Andere online kanalen als LinkedIn, Facebook, Instagram, display & video;
- Website-ontwikkeling & -optimalisatie;
- Overkoepelende projecten op online gebied;
- Contact en kennisdeling met collega online marketeers, marketing manager en commercieel teamleider.
Wat bieden zij?
Je kunt nog zo ambitieus en succesvol zijn, zonder werkplezier is het niet de moeite waard. Daarom kiest deze organisatie bewust voor een nuchtere en prettige werkcultuur. Zij investeren in elkaar met tijd, energie en aandacht. Verder bieden zij:
- Een bruto maandsalaris tussen de € 2.919,- en € 4.169,- (afhankelijk van je kennis, (eind)verantwoordelijkheid en stakeholdermanagement);
- Hybride werken, zowel op kantoor als thuis;
- Een thuiswerk- en reiskostenvergoeding;
- Een laptop;
- Ruime ontwikkelingsmogelijkheden – je mag kosteloos de opleidingen en cursussen uit het aanbod volgen;
- 25 vakantiedagen;
- Pensioenregeling;
- Een uitdagende, veelzijdige functie binnen een gezellig en gedreven team;
- Een contract voor 12 maanden met de intentie om daarna over te gaan op een vast contract.
Jouw profiel
Je hebt een HBO- of WO-opleiding afgerond (bij voorkeur op het gebied van marketing, communicatie, online of digital marketing) en hebt minimaal 1 jaar werkervaring. De juiste drive, jouw potentie en fit met het team en organisatie wordt hier belangrijker gevonden dan de specifieke achtergrond en jaren ervaring.
Waar waarde aan gehecht wordt, is het volgende:
- Je hebt kennis en ervaring met SEA, SEO, Social Advertising en Analytics;
- Je bent gewend aan een projectmatige manier van werken;
- Je kunt makkelijk je verhaal onderbouwen en voelt je prettig in een zelfstandige rol;
- Je bent ambitieus en de drive om jezelf continue te verbeteren;
- Je bent gezellig en hebt humor.